اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد از تائید صلاحیت فله‌ای در هیات‌های اجرایی/هیات اجرایی مگر در شهرستان‌ها فقط دکور است

امام جمعه هشترود با انتقاد از تائید صلاحیت فله‌ای در هیات‌های اجرایی گفت: هیات اجرایی مگر در شهرستان‌ها فقط دکور است یا آنها به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کنند و یا مدارک و مستندات درست به این هیات نمی‌دهند.

انتقاد از تائید صلاحیت فله‌ای در هیات‌های اجرایی/هیات اجرایی مگر در شهرستان‌ها فقط دکور است

به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود با اشاره به اهمیت انتخابات دوم اسفند اظهار داشت: مشارکت بالا و شکوه مشارکت در انتخابات دوم اسفند امنیت و اقتدار کشور را ارتقا می‌دهد.

وی افزود: مردم باید در انتخاب افراد اصلح دقت کافی و لازم را به خرج دهند و افرادی را که ولایی و گوش به فرمان ولایت باشند و مصلحت کشور را اولویت کاری خود بدانند، انتخاب کنند تا کشور با مجلس قوی بتواند در خدمت  مردم باشد.

خطیب جمعه هشترود انتخابات را آبروی نظام و انقلاب دانست و یادآور شد: نباید عده‌ای انتخابات را بازیچه خود کنند.

وی ادامه داد: جای سوال است که چرا عده‌ای افراد در هیات اجرایی به صورت فله‌ای تائید شده‌اند اما در نظارت احراز و رد صلاحیت شده‌اند این اندازه ارقام رد صلاحیت شده بین هیات اجرایی و نظارت کمی نیاز به تعامل دارد.

رحیمی گفت: هیات اجرایی مگر در شهرستان‌ها فقط دکور است یا آنها به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کنند و یا مدارک و مستندات درست به این هیات نمی‌دهند.

خطیب جمعه هشترود اضافه کرد: برای ما قابل قبول نیست که می‌گویند شورای نگهبان جناحی وارد عمل شده اصلا چنین چیزی نیست و همه باید ملزم به رعایت قانون باشند.

انتهای پیام/60013/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول